lördag 28 december 2013

Att fira jul en gång till

På juldagen firade vi ju alltså en andra jul med min svägerska och hennes fina familj. Denna gången skippade vi julmaten och åt istället en god trerätters middag. Tyvärr tog mitt kamerabatteri slut innan vi ens hann till huvudrätten men jag kan ju åtminstone visa er de bilder jag hann med att ta!

 





Senare efter middagen fick vi ännu ett besök av tomten, men detta fastnade ju så klart heller inte på min kamera som vid det här laget hade gått och lagt sig för natten :)

Efter en natt med extremt lite sömn för tjejerna i familjen har jag och gubben en renoveringsdag. Vi har ringt in barnvakt hela dagen och vi har nu haft lunchrast och ska upp och fortsätta. Jag tycker det är riktigt roligt att hjälpa till och se hur en sak i taget blir färdig. Dessutom är det välbehövligt att komma ifrån barnen en stund och få jobba lite! Det har varit några intensiva veckor nu och jag hoppas att vi får ett bättre flyt på vardagen snart.

Vad gör ni så här på sista lördagen på 2013?

2 kommentarer:

  1. Tack för en härlig dag hos er och barnen, jag trivs ju så bra hos er men det är nog för att ni bor där, jag hade väl inte trivts lika bra om någon annan hade bott där kanske. Jag tror alla var glada och nöjda efter den dagen, Anton tyckte det var kul att åka och handla med farfar, till sist i alla fall...

    SvaraRadera