torsdag 26 december 2013

Lugna annandagen

Hej på er!

Länge sedan jag kikade in här nu, men vi har haft fullt upp med att fira och jul träffa alla släktingar och jag misstänker att många av er andra gjort samma sak. Julafton firade vi hemma hos oss med (nästan) hela släkten och på juldagen firade vi en andra jul hos min svägerska och hennes familj. 

 
 
 
Idag har vi i alla fall haft en lugn hemmadag och barnen har fått leka med alla sina leksaker. Mathias fick hjälp av en vän med att gipsa det sista på övervåningen och nu väntar en lugn kväll med lite ost kex och kanske lite vin! Det ser jag fram emot. Jag ska se ifall jag kan skrämma iväg förkylningen som jag känner är på gång med lite vila, te och vin, tror ni jag lyckas?

Jag lovar att ni ska få se bilder från vårt julfirande en annan dag, men nu väntar nattning av barn!
Hoppas ni har en skön julledighet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar