fredag 16 augusti 2013

En ny hemlighet...


Tack så hemskt mycket för all hjälp med att hitta en ny skärm, ni är underbara :) Jag har nu i alla fall hittat en låneskärm så nu kan jag blogga igen! Tack så mycket Kicki (och Jessika)!
Har ni förresten sett att det numera går att köpa Victoria's Secret produkter i Sverige!? Jag har sett flera webbshoppar som har dessa och denna klickade jag hem nu i veckan och testade den första gången igår. Detta blir verkligen min nya favorit, vilken bra lotion och vilken underbar doft. Trots att det nu snart är ett helt dygn sedan jag smörjde in mig luktar det fortfarande gott! Jag valde som ni ser Coconut Passion, men det finns hur många dofter som helst att välja på. Har ni testat den och i så fall vilken doft? Jag köpte min härifrån.


Här har vi avverkat fredagsmiddagen som idag bestod av kyckling och potatisgratäng och nu håller vi på med nattningen. Snart väntar en dusch (och kanske lite Coconut Passion-lotion) och sedan ska cashewnötter (mitt nya beroende) och ett glas vin intas i soffan tillsammans med älsklingen.

Ha en trevlig fredagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar