fredag 16 augusti 2013

Ibland blir det inte som man tänkt sig...

Godmorgon! 

Hur har ni det idag denna soliga och höstkyliga fredag? Vi har det bara bra och idag har jag båda mina små troll hemma hos mig! Vi får se vad vi hittar på idag! 

Igår hade jag tänkt visa er ett renoveringsinlägg här på bloggen, jag hade foto och allt klart. Men när jag slog på datorn upptäckte jag att vår datorskärm hade checkat ut! Så irriterande, allt finns där men jag ser det bara inte. Så nu börjar projekt köpa ny skärm! Är det någon av er som har en skärm som inte används som vi kanske kan få låna till vi hittar en ny eller köpa? Så länge får ni stå ut med bildlösa inlägg!

Nä, nu ska jag slänga i mig frukosten här och sen köra ett varv med dammsugaren!

Vad har ni för planer för dagen/helgen?

4 kommentarer:

  1. Jag har jobbhelg, 9.30 - 18.00 både lördag och söndag, men det finns vissa fördelar med det... Jens skall fixa middag till mej/oss på lördag kväll och på söndag skall Uffe fixa...hämtmat;) Har nyss varit ute ,så vi har nyklippt och så tog jag in plommon så vi har nykokt plommonkräm - jättegott! Det blir en toppenhelg iaf :)
    Ta hand om Er

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va skönt att slippa laga mat på en hel helg :) Ha det så bra nu och ta hand om er också

      Radera
  2. Vi är på väg till Johan och Agnetha nu, ska vara där över helgen. Jag kommer förbi en dag i veckan så jag får pussa och krama på de små trollen. Ha en bra helg ni med. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas ni får en trevlig helg och hälsa från oss! Du är välkommen att krama troll när du vill :) Kram

      Radera