onsdag 14 augusti 2013

Vardagsrutiner

Godmorgon (eller förmiddag kanske)!


Här börjar vi komma in i vardagsrutinerna lite nu och nu är det verkligen höst i luften. Dock så har dagislämningarna varit lite jobbiga eftersom Anton inte alls vill vara där. Varje morgon när jag lämnar är det skrik och gråt och han vill inte alls vara där. Men sen när jag har gått så vet jag ju att det går hur bra som helst, men det är ju inte roligt att lämna honom när det är så här varje morgon. Något som däremot är bra är att han blir jätteglad när jag och Stella kommer och hämtar honom på eftermiddagen (så var det inte innan sommaren på gamla avdelningen, där ville han inte gå hem). Det är väl i och för sig bra att han trivs hemma :)

På bilden ovan ser ni honom, min lille linslus som alltid hoppar fram framför kameran när jag ska ta kort på något annat :)

Här har jag och Stella precis kommit hem efter en promenad. Hon sover i vagnen nu och jag tänker sätta mig och bläddra i en inredningstidning och leta inspiration en stund innan det är dags för lunch.

Förresten så var besöket hos Astrid Lindgrens Värld i söndags bra, förrutom regn- och åskskurar och ett svimningsanfall. Anton lämnade sina nappar till Pippi som han hade pratat om i flera dagar innan och han har nu varit nappfri sedan i fredags!

Hoppas ni har en bra onsdag!

1 kommentar:

  1. Världens charmigaste linslus! Puss från mormor ;.)

    SvaraRadera