söndag 23 juni 2013

Vår midsommar - del 1


Nu, sedan några timmar tillbaka är vi hemma igen och vi har hunnit packa upp, äta middag, städa, bada barn och jag har gått igenom alla bilder från vår midsommarhelg. Vi har som sagt haft det jättemysigt och som vanligt så har jag massor av bilder i min kamera. Jag har försökt sålla lite, men för att inte överväldiga er tänker jag dela upp det lite. Vi börjar med kvällen innan midsommarafton då vi kom ut till ön. Då väntade en god grillmiddag på oss ute på verandan och därefter följde en traktortur, kvällsbad och även lite musikspelande från den minsta i familjen! Håll till godo med bilderna så visar jag fler bilder från själva midsommarafton imorgon!



 
  

Nu väntar soffan, min älskling och jordgubbar med mjölk på mig så jag måste gå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar