tisdag 25 juni 2013

Egentid


Godkväll!
Jag vet att jag lovade er de sista bilderna från midsommarhelgen, men ni får faktiskt hålla tillgodo tills imorgon. Idag är jag återigen ensam hemma med ungarna och fjärrkontrollen är återigen i mitt våld :) Mathias är idag ute på en motorcykelsväng (det var inte igår direkt). Det händer inte så ofta och särskilt inte två kvällar i rad, så jag tänker utnyttja det. 

Idag har vi haft en solig och härlig dag och vi har spenderat en stor del av den ute i trädgården. Vi åt pannkakslunch ute och efter maten tog jag fram uv-tältet vi fått av goda vänner och bullade upp med kuddar och filtar där. Jag lyckades till och med få båda ungarna att sova middag i tältet, vilket gjorde att den här mamman köpte sig själv några minuter i solstolen :)



Nu väntar soffan, vaniljkesella, hallon och jordgubbar på mig, bäst att skynda :)
Ha en bra kväll!

2 kommentarer: