onsdag 26 juni 2013

Vår midsommar - del 3 (sista delen)

Godmorgon!

Här ska jag strax bege mig iväg mot min näst sista arbetsdag på Alphaskolan. Idag och imorgon handlar mest om att städa upp, rensa ur (både dator och hyllor) och avsluta allting. Jag har både sett fram emot den här dagen och fasat för den. Det känns ganska bra att lämna detta bakom sig och blicka framåt, jag har inte riktigt kunnat göra det tidigare. Men samtidigt kommer jag sakna mina kollegor, mina arbetsuppgifter och framförallt eleverna!


Innan jag åker till jobbet tänkte jag visa er sista delen av vår midsommarhelg. Det är alltså lördagen och söndagen som mest bestod av vila, lek, mat och prat, så kan vi nog sammanfatta det! Jag låter bilderna tala för sig själva :)



 

 





Hoppas ni får en toppenbra onsdag nu, det tänker jag skaffa mig!

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig midsommarhelg ni ser ut att haft!
    Önskar dig en fin onsdag!
    Vi måste ses snart!
    Puss

    SvaraRadera
  2. Vi har haft det jättemysigt :) Er midsommar såg mysig ut också! Ja, vi måste ses snart! Vill ju se ert nya kök sen också :) Puss

    SvaraRadera