lördag 22 juni 2013

Midsommar på ön


Tänkte kika in och säga hej och tala om att vi har det bra! Vi blev kvar på ön en natt till och kommer åka hem imorgon! Det är ganska skönt att vara här och bara ta det lugnt. Inga planer, lugnt och skönt och barnen leker så bra med varandra! Egentligen har vi en lång att-göra-lista hemma, men vad lyxigt att kunna "glömma bort" den för en stund! 

Vår midsommarafton var jättemysig med Thias familj och våra vänner som firade med oss. Vi åt sillunch här i stugan på dagen och väntade sedan ut regnvädret som drog in! Lyckligtvis blev det kortvarigt och vi kunde snart bege oss iväg till släktgården för lite traditionellt midsommarfirande med dans kring midsommarstången, lekar och gräddtårta med jordgubbar! 

Som vanligt har jag massor av bilder i kameran, men inte så många i mobilen. Men jag kan i alla fall bjuda er på denna bild, en väldigt lycklig liten kille som på midsommarafton fick sin alldeles egna fyrhjuling! Lite tidigt om ni frågar mig, men Mathias hävdar att det är hög tid ifall han ska bli duktig på motorsport! Snacka om att styra grabbens intressen men detta var en fråga jag fick ge med mig på :)

Just nu sitter vi ute i soffan på altanen och njuter av den ljumma sommarkvällen som det faktiskt blev ikväll. Men nu börjar myggorna bli lite väl aggressiva och jag funderar på att gå och lägga mig. Jag har blivit lovad sovmorgon imorgon och jag hoppas på en lugn natt så jag vaknar utvilad imorgon! 

Natti natti på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar