onsdag 19 juni 2013

När tiden inte räcker till...

Ibland får man ju helt enkelt inte ihop det, tiden räcker helt enkelt inte till. Jag hade ju lovat er foton från vår söndag i Astrid Lindgrens Värld, men jag har fortfarande inte hunnit sätta mig och gå igenom alla bilderna. Det har varit fullt upp här hemma och sen jobb på det och ikväll har jag faktiskt varit på en jättetrevlig grillkväll med mina kollegor. Det är en sån grej som jag kände att jag inte ville missa eftersom de tar sommarlov nu och jag bara jobbar en vecka till innan jag slutar där för gott. Egentligen borde jag ha varit hemma och packat inför midsommarhelgen eftersom vi åker imorgon direkt efter mitt jobb, men jag har inte packat ner någonting ännu. Det får helt enkelt lösa sig tänker jag!


Jag hittade i alla fall en bild som jag tog på min lille vilde här hemma igår när han provade nya riddar-dräkten som vi köpte i söndags. Kolla bara va fin han blev!

Jag hoppas ni har tålamod nog att vänta till efter helgen, då lovar jag er bilder från vår mysiga familjedag i Vimmerby. I helgen ska jag försöka uppdatera er litegrann om vårt midsommarfirande, så är jag tillbaka med bättre bloggning nästa vecka igen. 

Ifall vi inte hörs tidigare så önskar jag er en trevlig midsommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar