tisdag 18 juni 2013

Ibland ska man ha lite tur...

Eller ganska ofta verkar det som för min del :)

Bild lånad från Lagerhaus Facebook-sida
Igår fick jag ett mail om att jag hade vunnit ett picknick-kit från Lagerhaus. Jag hade tävlat på deras Facebook-sida för länge sedan (hade till och med glömt bort att jag var med i tävlingen) och tydligen hade jag turen på min sida! Så nu väntar jag på ett få detta snygga kit hemskickat!

Jag gillar Lagerhaus produkter, synd bara att det inte finns någon butik här i Västervik! Visst har de en webbshop, men det är ju inte samma sak som att gå och klämma och känna, eller hur!?

Godmorgon på er!

Tack för tips om olivträdet, jag ska göra mitt bästa för att få det att leva och må bra! 

Solig dag idag, men vi är inomhus och tvättar, städar, fixar och packar inför helgen. Vi åker ju som vanligt ut till Thias stuga och firar midsommar och det är ju en hel del som måste packas när man har småbarn. Just nu går tvättmaskinen varm så vi ska ha lite rena kläder med oss. Eftersom vi har haft fullt upp nu två helger i rad så ligger jag lite efter med just tvätten, men idag ska jag nog hinna med allt. Sen väntar ju två jobbdagar för mig nu på onsdag och torsdag, och vi åker ut till stugan redan torsdag eftermiddag, så det gäller att allt är klart i god tid innan! Räknar inte med att min sambo vet vad som ska packas ;)

Bäst att fortsätta med min långa att-göra-lista så vi kanske kan gå ut lite i solen i eftermiddag i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar