lördag 2 april 2011

Plutten är hos mormor

Inatt har Plutten sovit hos mormor och det har gått jättebra, förrutom att han vaknade vid 3:30 inatt och ville busa :) Vid 4:30 hade han somnat om och sen vaknat vid 6:30 och fick frukost, stackars mormor :)

Igår kväll åkte jag och Plutten hem till mormor för att gå på fest, Anton slocknade tidigt (ca kl 20) och när jag skulle åka hem senare på kvällen kändes det fel att väcka honom, då erbjöd sig snälla mormor att han fick sova kvar!! Så idag har jag och gubben fått en välbehövlig sovmorgon, vi gick inte upp förrän närmare kl 10, lyx :)

Nu ska jag strax åka och hämta lill-killen, så åker nog jag, Anton och mormor lite ärenden tror jag!! Gud vilken energi jag har haft här hemma när man fått sova lite, har diskat, plockat undan och planerat nästa veckas middagar!! :) Gubben håller på att bygga i köket just nu, ska strax gå in och titta vad han gör och fota lite!

Här är killen som vi saknar massor just nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar