måndag 28 mars 2011

Grattis bror :)

Hipp hipp hurra idag för min lillebror fyller 28 år!! Puss och kram till dig från oss :D I morse ringde jag och sjöng för honom på telefonen, hoppas det var uppskattat, inte var det vackert i alla fall :)

Detta är blommor som jag fick av mamsen igår, tack :)

Så här fint är vårt matbord just nu :)


Idag har Anton varit piggare än på länge och han har ätit mycket bättre, skönt att det kanske håller på att vända. Dessutom gav han morsan sovmorgon, vi klev inte upp förrän kvart i 8 och då hade han endast vaknat till vid 5:30 nån gång. Idag har hans favoritplats varit grytskåpet, där har han hållt till mest hela dagen. Nu på kvällen när jag stod och förberedde middagen har han krupit in nästan helt i skåpet, det enda jag ser är ena foten som sticker ut. Hann precis inte få med detta på bild innan det slamrar till och ut kommer en unge med gråten i halsen!! Själv göra själv ha tänker jag, hihi :)






Så här såg han ut efter slamret :)


Nu är månadens räkningar betalda, ingen rolig historia när man är föräldraledig och har hus :S Men det gick ihop sig nätt och jämnt nu också, vilken tur vi har ;)

Förresten så har grannen haft i uppdrag i helgen att klippa ner häcken mellan våra tomter, idag tog han det sista. Jag lyckades få med en bild från köksfönstret där han spatserar runt och inspekterar sitt arbete!! :)


Nu ska jag upp och lägga mig i soffan en stund innan det är läggdags!!
Puss o kram på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar