tisdag 29 mars 2011

En vaken-natt...

Igår kväll vid ca kl 22 bestämde sig en liten kille för att han inte ville sova! Efter en lång stunds nattningsförsök insåg vi att det var lönlöst när man kröp omkring i sin säng och bara skrattade. Så han fick komma ut till soffan med oss! Två timmar senare när vi skulle gå och lägga oss var han fortfarande vaken och hade inga som helst planer på att gå och lägga sig!! Efter ytterligare någon timme sov han äntligen, sen sov han faktiskt hela natten och i morse gick vi inte upp förrän klockan var nästan 8 :)

Det första han gjorde på morgonen var att krypa in till tvn, ställa sig upp och slå på nyhetsmorgon, han vet vad han vill den där killen ;)

Nu sover han sedan någon timme tillbaka och jag har hunnit äta min frukost!! Det blir nog en hemmadag för oss idag känns det som. Mys och bus hela dagen!! Efter jobbet kommer mormor hit för att busa med Anton, då passar jag och Thias på att sticka iväg för att tömma det sista i min studio och städa ur den. På fredag ska jag ha besiktning på den!!

Ha en bra tisdag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar