söndag 27 mars 2011

Kalas-dag

Nu har de sista gästerna äntligen gått hem ;) Skojar bara, Johan, Frida och Morsan stannade kvar efter de andra gästerna åkte. Vi busade med Anton, Johan och Thias plockade ihop grenar efter trädgårdstomten och sen beställde vi mat på Corner!! Kalaset var mycket trevligt, men jag gick på vintertid så en timme innan kalaset skulle börja kom jag på att jag inte hade så mycket tid som jag trodde, då fick jag fart med att duscha, bada Anton och städa... Hade hunnit om gästerna inte kommit för tidigt :)

Presenter fick jag många fina, bland annat Bingo Rimérs bok, en hotellövernattning och en te-burk. Tack alla :)

Som sagt så hade vi en kille här som klippte våra fruktträd idag, han har gjort ett toppenbra jobb och det ser riktigt bra ut i trädgården idag!! Gubben sågade dessutom ner det stora trädet vi hade precis vid trappan också, det känns mycket luftigare nu och dessutom var det inte bra att ha träd växande så nära huset!!

Lite bilder från dagen:

























Nu är klockan 23:19 och jag har suttit med dessa f***ande bilder i säkert 2 timmar nu, men här är dom i alla fall... Nu ska jag stänga ner datorn innan jag slår ihjäl den ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar