torsdag 31 mars 2011

Grattis Matilda!!

 Grattis Matilda på 1-årsdagen!! Anton kom ihåg att skicka ett sms i morse, man får ju inte glömma flickvännens födelsedag... :)

Här är ännu en arbetsdag snart slut, jag sitter och väntar på att en elev ska skriva klart ett matte-prov! Idag har jag faktiskt fått mycket gjort trots att jag haft lektioner hela dagen, jag har fixat 2,5 prov som ligger flera veckor fram i tiden (det halva provet får jag göra klart nästa vecka eller nåt). Så långt före i planeringen ligger jag just nu, skönt :) Läraryrket är inte så dumt i alla fall :D


Ska bli skönt att komma hem till familjen, ikväll har vi inget särskilt planerat. Eventuellt kanske Mathias går ner i renoveringsröran och bygger lite, tror det var nästa vecka som elektrikern kommer igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar