måndag 14 februari 2011

Vinterpromenad

Kom precis hem efter en långpromenad i det kalla soliga vädret. Anton-skrutt sover fortfarande i vagnen, så jag passar på att blogga! Vi har varit ute och gått i nästan 2 timmar. Eva Leidzén kom förbi här efter 12 när hon slutat jobbet, så vi stack iväg efter lunchen. Först gick vi upp till Mio möbler, de hade golvlampan och de kunde ta hem skrivbordslampan om jag ville :) 1290:- resp 1090:- kostade dom, lite skillnad mot bestlite!! Efter Mio skulle vi ha mött upp Tessan och Kevin, men hon fick inte upp låset till förrådet där vagnen var, så det blev helt enkelt inställt. Hon var lagom glad kan jag meddela, påklädd skrikande unge, två promenadsugna hundar och soligt väder, haha... Eva och jag gick i alla fall en sväng, Handlade lite på Coop på vägen hem och nu väntar jag alltså på att skrutten ska vakna och vilja ha lite banan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar