måndag 14 februari 2011

Mitt hjärtas dag :)

Idag är det alla hjärtans dag, hoppas ni alla har en bra dag!! Idag är det också min älsklings födelsedag, hipp hipp hurra :D Den firade vi i morse med frukost på sängen och ett "bortglömt" paket ;) Anton vaknade lagom till paketöppningen och fick då vara med :)

Natten har varit ganska lugn, har bara varit uppe 2-3 gånger tror jag! Hittills idag har vi ätit frukost och haft soffmys. Just nu sover skrutten för andra gången och jag håller på att göra mat till honom, denna gång blir det ett lass med kyckling och ett med lax! Ute snöar det litegrann idag, men jag och Anton ska ändå ge oss ut i eftermiddag på en promenad tänkte jag! Vi går förbi Mio möbler en sväng och tittar om de har nån snygg lampa, sen ska vi träffa Tessan, Kevin och vovvarna och gå en promenad, mycket trevligt :)

Ha en bra alla hjärtans dag alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar