söndag 2 mars 2014

Filmtips!

Godmorgon söndag!

Fredagens film som visades här hemma blev denna som jag pratade om och jag kan verkligen rekommendera den. Den var rolig, romantisk, mysig och tänkvärd. Till och med min gubbe (som egentligen gillar romantiska komedier men aldrig skulle erkänna det ;) ) gillade den!

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/8/88/About_Time_Poster.jpg

Igår var vi på en trevlig kalasmiddag och vi blev kvar och tittade på Melodifestivalen också. Klockan var nog runt tio på kvällen när vi kom hem. Inte långt därefter sov vi allihopa. Sen kan man ju tro att när barnen har kommit i säng senare än vanligt så kommer se sova bra hela natten och sova länge på morgonen, men inte då... Snarare motsatsen skulle jag vilja säga. Så idag är det en trött mamma som funderar på hur jag ska dra igång dagen. Jag tror jag börjar med att åka och handla lite!

Hoppas ni har en mysig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar