lördag 8 mars 2014

En familjedag

Idag måste det väl ha varit årets hittills varmaste dag?! Det kändes så i alla fall och jag tycker det är helt underbart att våren är här!

Vi passade på att inviga barnens nya vårjackor (tack mormor, de passade perfekt) idag när vi gav oss ut på en träna-på-att-cykla-tur och hamnade i två olika lekparker och på McDonalds. Dessutom har Mathias hunnit med att renovera några timmar nu på eftermiddagen och kvällen, bra dag helt enkelt :)


 


 

Man kan nästan tro att dessa två knäppisar är släkt va?! 

 
 

Dessutom hann vi med att plocka fram lite utemöbler i trädgården. Det kändes ju helt enkelt som en sån dag, eller hur!


Vi har helt enkelt haft en supermysig familjedag idag och med all renovering som vi har gjort de senaste åren så är dessa dagar inte så vanliga tyvärr, men oj, så mycket energi dessa dagar ger mig!
Vad har ni själva gjort idag?

Nu väntar jag på att min gubbe ska slita sig ifrån spacklingen där uppe och komma ner och kolla på Melodifestivalen med mig!

2 kommentarer:

  1. Visst har det varit en härlig helg och skönt att kunna vara ute så mycket, tack för i dag. Hoppas ni sover gott i natt efter all frisk luft.
    Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själva, vi sov jättebra! Flera såna här helger tack :) Kram

      Radera