måndag 10 mars 2014

Grill- och sandlådepremiär


Igår var nog om möjligt ännu varmare än i lördags, eller det blåste i alla fall inte lika mycket. Jag och barnen började dagen med en bingo-promenad ute på stadens camping för att sedan komma hem till grillad korv i trädgården, sandlådepremiär och trädgårdsröjning.
 
 



 


 Dagen avslutades precis som lördagen med lite spackling för min gubbe. Efter barnen somnat var även jag uppe och hjälpte till en stund med att måla lister. Det går sakta men säkert framåt med bygget!

Idag kickar vi igång nya veckan med lika fint väder som helgen har bjudit på, så jag och barnen ger oss nog ut en sväng här snart! Efter den här mysiga och vårvarma helgen har jag massor av nya krafter och jag ser fram emot tjejmiddag, simning och promenader i veckan som kommer. Hur ser er vecka ut?




5 kommentarer:

  1. mitt huslängt vet sig inga gränser när jag ser dessa bilder! GE MIG TRÄDGÅRD!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den här årstiden är det guld värt :)

      Radera
    2. Ja visst var det mysigt, och bra att man kan låna en trädgård när man blir sugen på att jobba, grilla korv eller leka i sandlådan.
      Det kanske blev en tur till sandlådan i dag med för det var ju uppskattat. Kram.

      Radera
  2. Ja, jag har min värsta jobbvecka, är bara ledig på torsdag, jobbar alla dagar/kvällar i övrigt, men jag har bara en vecka av tre som är så illa så jag får inte klaga för mycket!
    Vi var på Gotland i helgen och hämtade kraft, så jag klarar mig nog.
    Ha det gott, och ta hand om Er

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va skönt att kunna åka iväg och samla krafter, håll ut så är du snart ledig igen :) Ta hand om er!

      Radera