torsdag 13 mars 2014

Min målare

Godkväll!


Hoppas ni mår bra, det är väldigt tyst härinne så jag hoppas att ni fortfarande kikar in hos mig ibland?!

I detta huset är det just nu tyst och lugnt, ikväll var det inga som helst problem att natta två trötta barn efter bus, bad och kvällsmat. Mathias är uppe och målar lister. Ett evighetsjobb tycks det som eftersom han har sysslat med det varenda kväll denna vecka (med undantag för igår när jag smet iväg på en tjejmiddag). 


Vad har ni för er så här på torsdagkvällen?

Nu hör jag att han ber om vatten där uppe, bäst att gå upp och serva min gubbe så bra jag kan :)

2 kommentarer:

  1. Jag har varit på vattengympa ikväll o nu äter vi lite kvällsmat i röran här hemma. Men imorgon ska det vara klart så vi kan börja städa överallt, det går åt! Jättefint blir det iaf

    SvaraRadera
  2. Vilken duktig målare, och vad härligt att det går framåt. Fredagskramen till er.

    SvaraRadera