tisdag 11 mars 2014

En sneak peak


Godmorgon på er!
Igår fick vi hem en efterlängtad leverans, nämligen klinkersplattorna som ska ligga framför kaminen. De ser superfina ut och nu ser jag fram emot att se hur det blir på plats! Tänkte att ni ska få en liten titt på vilka jag valde till slut, nu återstår bara att välja i vilket mönster vi ska lägga dem. Kanske som mönstret ovan? Vad tycker ni?




Nu måste vi skynda oss iväg till dagis, sedan ska jag hem och söka några jobb som ligger och väntar på mig, tvätta lite och kanske köra ett varv med dammsugaren, hinner kanske med en powerwalk också. Man får passa på när barnen är på iväg!

2 kommentarer:

  1. Det blir jättebra och så spännande, ja det är nog skönt att hinna med lite när dom är iväg och ha lite tid till sånt. Jag tänkte jag skulle följa med och hämta dom någon dag det var så länge sedan jag var på deras dagis. Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, man får passa på :) Säg bara till så får du följa med. Kram

      Radera