söndag 23 februari 2014

Gårdagens mellomys

God söndag på er!


Här har jag precis vaknat upp efter en skön sovmorgon och nu ska jag gå ut och mysa med resten av familjen. Idag står mormor-flytt på schemat för Mathias del, sedan hockey-final (det var visst väldigt viktigt) och om det hinns med lite renovering. För min och barnens del har vi inga planer alls, vi får se vad vi hittar på!

 


 Igår efter barnen somnat satt vi uppe och tittade på Melodifestivalen (ingen av barnen orkar vara uppe ens tills det börjar på kvällen). Jag måste erkänna att jag tycker det blir sämre och sämre för varje år, men samtidigt tycker jag om stämningen kring alltihop, så om vi inte har något annat för oss så tittar vi gärna. Vid gårdagens mellomys så passade jag dessutom på att öppna den fina alla-hjärtans-dags-presenten jag fick av älsklingen förra helgen, supergod choklad. Det till blev det en kopp av mitt favorit-te för tillfället, "Sensommar-blandning" som jag köpte i en mysig te-butik i Köpenhamn. Dessutom fick jag ju med den supersnygga te-burken till! Deras te-handel får ni inte missa ifall ni är där någon gång, annars går det att köpa via deras hemsida också. Mitt te hittar ni här och det är en blandning av vanilj och tranbär.

Nu är det hög tid att kicka igång den här dagen! Vad ska ni göra på denna soliga söndag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar