tisdag 25 februari 2014

Inredningsinspiration

Varenda gång vi har bott på hotell har jag alltid hittat något jag gillar och som jag håller kvar i minnet och tänker att så kanske vi kan göra hemma. Det var likadant denna gång, jag hittade några detaljer som jag funderar på att använda här hemma.

 
 

 

Hotellets inredning var lite bali-inspirerat med en lugn bas, trädetaljer och mycket mönster.

 Vad tar jag med mig ifrån denna gång då? Himmelssängen, "äkta" mattorna på golvet, dubbla rader gardiner från golv till tak och svartmålade spegeldörrar mot vita väggar och trägolv. Vi får se vad av detta som hamnar hemma hos oss. Vad gillar ni den här stilen?

4 kommentarer:

  1. Svarta blanka dörrar var snyggt, skulle nog passa hos er och killen som går i korridoren var väldigt snygg har sett honom förr....Kramis.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den killen var så snygg så jag tog med honom hem ;) Kram

      Radera
    2. Det gjorde du alldeles rätt i, honom ska du vara rädd om. Kram.

      Radera