söndag 27 januari 2013

Febrig kille och effektiv söndag

Natten som var hade vi en febrig liten kille som sov oroligt här! Mathias sov inne hos Anton en stund, men fick ont i ryggen så grabbarna flyttade in i vår säng. Då flyttade jag ut på soffan så jag skulle få sova lite i natt. Några vändor var jag uppe under natten, men vaknade ändå hyfsat utvilad kl 8 (före alla andra). Tänkte då smyga in och hämta Stella för att ge henne lite frukost och låta grabbarna sova lite längre, men Anton vaknade precis då så pappan i huset fick sovmorgon! Idag har vi inte sett skymten av febern, vi hoppas att den håller sig borta nu!!

Under dagen har jag och Anton kört ett gympa-pass, Mathias har sågat till och målat lister och vi röjde en vända på övervåningen också! Ganska snart tänkte vi dra igång projekt "renovera övervåning" och då är det bra om det är tomt däruppe!

Nu är det snart varma mackor på gång i detta hus och sen ska barn nattas och jag tänker sjunka ner i soffan och bara ta det lugnt ikväll!

Trevlig söndag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar