lördag 26 januari 2013

När blev han så stor??

När blev min lille kille så stor?? Helt plötsligt så kan han massor, pratar jätteduktigt och förstår mycket! Nu senaste veckorna har han börjat säga ifrån, vilket han inte har gjort tidigare! Vet inte hur många gånger jag har hört "Ja ja mamma, jag kommer" eller "inte skrika mamma" när han tycker jag är på honom för mycket! Jag tycker det är bra att han börjar säga ifrån, för ibland tänker jag mig inte för utan tjatar nog mycket på honom "av gammal vana". Vart tog min lilla bebis vägen??

Har har besöken avlöst varandra idag! När mormor och Mats åkte hem tidigare så dök istället Micke och Johanna upp lite spontant. De var i Västervik och letade bil och kom förbi med lite fikabröd! Mycket trevligt :)

Nu är det hög tid att börja fundera på kvällens middag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar