lördag 26 januari 2013

Godmorgon träningsvärk


Godmorgon träningsvärk!
Den har slagit till med full kraft idag kan jag lova, men det är skönt att känna att träningen har gjort nytta!

Här har natten varit den bästa på hela veckan för mig, i natt har jag "bara" varit uppe och nattat Anton två gånger (i sammanlagt ca 1,5 timme). Sen var Mathias uppe två gånger också! Vet inte om vi gör rätt, det verkar ju inte ge något resultat än så länge efter fyra nätter. Har ni några andra förslag på hur vi får Anton att sova i sin egen säng hela natten? Han somnar alltid själv på kvällarna i sin säng, på natten när han kommer in till oss följer jag med honom tillbaka till hans säng. Jag har provat både att låta honom somna om själv (jag sitter hos honom en stund och går sen tillbaka till min säng) och att sitta hos honom tills han somnar, men han kommer alltid tillbaka in till oss! De senaste nätterna har jag varit vaken i 3-4 timmar varje natt och nu börjar det ta ut sin rätt känner jag!


Förresten så tror jag Anton har hört uttrycket "det man slickar på äger man" för det var vad han gjorde på syrran igår ;)

Nu ska vi äta frukost och på agendan idag står att åka häst och släde med mormor och Mats! Ha en mysig lördag alla!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar