lördag 2 februari 2013

Helgfrukost

Så värst mycket sömn blev det inte i natt för min del eftersom min stackars lilla Stella är förkyld. Lite konstigt kändes det att Anton inte var hemma, men jag vet ju att han har det toppenbra hos kusinerna. Vi åkte dit igår efter Mathias slutat jobba och hade med oss pizza. Sedan stannade vi där till Anton skulle gå och lägga sig. Jag fick rapport i morse om att han sovit gott och att de nu var på väg ut i pulkabacken.

Här hemma fick vi sovmorgon till 8:30 och sedan dukade jag upp en mysig helgfrukost till oss! Skönt att äta frukost i lugn och ro utan någon som drar i byxbenen hela tiden :)


Nu ska vi börja röja på övervåningen. Mathias håller just nu på att sätta in en luftavfuktare för att torka innertaket i hallen. Hoppas att det hjälper!!

Ha en mysig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar