torsdag 31 januari 2013

Plusgrader och sol

Härligt att det är plusgrader och snön smälter bort. Idag var det till och med sol när vi gick till dagis imorse!


Hur har ni det idag?

Här hemma har jag och Stella en lugn förmiddag, hon sover och jag slösurfar, plockar disk och funderar på vad jag ska göra till lunch. 

När det gäller vår sov-träning går det sakta men säkert framåt. De senaste två nätterna har jag bara behövt gå upp en gång per natt. För några dagar sedan drog vi även ner på Antons sovstund på dagen, så nu sover han max 45 minuter på dagen. Det gav resultat på natten, så jag har fortfarande hopp om att vi snart ska kunna sova gott i detta hus! 

Nu lunch-fix och sen ska vi ut i snöslasket och hämta hem Anton-bus :)

2 kommentarer:

  1. Tack vi har det bra idag! Min mamma är på besök och vi har varit ute och shoppat samt fikat på stan. Vi skall under helgen försöka planera den resa våra föräldrar har fått av oss i julklapp, och som skall genomföras i vårdagarna. Dalsland är ett förslag, men då tycker jag man lika gärna kan åka in en tur i Norge också, vi får väl se hur det blir!
    Hoppas bara planerna går i lås, vi har sjukdom på jobbet, och ny chef som anser att vi måste vara flexibla och lösa ev frånvaro inom arbetsgruppen, så min tänkta semesterdag under lördagen kan gå om intet:( Håll tummarna att allt går bra :)
    PS det är inte Jens, utan Eva som kommenterar.

    SvaraRadera
  2. Låter mysigt med shopping och fika :) Va härligt med en resa, hoppas planeringen går bra!

    Jag håller tummarna för semesterdagen :)

    SvaraRadera