tisdag 15 april 2014

När katten är borta...


Idag är barnen tillbaka på dagis efter några veckor av sjukdomar och "hålla-oss-undan-magsjukan-på-dagis-karantänen". Då passar jag på att slå in paket till vår stora kille som fyller hela 4 år på torsdag. Jag tror och hoppas att han kommer bli nöjd med sina presenter, jag får visa er senare vad som är i paketen. 
 


En regnig dag som denna tror jag att jag stannar inne och betar av saker på att-göra-listan. Snart kommer dessutom Mathias hem och äter lunch så då får jag lite sällskap en stund också. 

Vad gör ni idag?

2 kommentarer:

  1. Jag har varit ute i Piperskärr och köpt lite blommor, fick stora rycket i går fm och började vårstäda/ställa i ordning vår altan, som sedan Uffe slutförde när han kom hem och jag jobbade. Nu ser det riktigt fint ut men värmen är inte så stor där när solen inte är framme, men man har väl lovat en fin påsk? Har Du/Ni "promenadsug", hör av Er så sätter jag på fika, jag jobbar Långfredagens eftermiddag och på Annandag Påsk, men annars har vi inget speciellt bestämt. Du/Ni har ju inte sett varken nya beklädnaden på uthuset eller nya altan! Jag börjar jobba 14.30 och skall nog vara med i badet på sjukhuset idag och förhoppningsvis ta med någon musikintresserad till Musikcafé i kväll - Jag har ett toppenjobb nu, bara roliga saker ,)
    Ha det gott och ta hand om Er

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt när det är städat och fint (och klart :)
      Ja, ifall vi ger oss ut och promenerar hör jag definitivt av mig, det vore jättetrevligt att hälsa på er!

      Ta hand om er nu :)

      Radera