tisdag 15 april 2014

Linslusar?


"Ta kort på oss mamma!" hörde jag här igår och när jag vände mig om hade dessa båda linslusar dragit fram varsin stol och satt som två små ljus och väntade på att bli förevigade i kameran. Ja, vad säger man, de är ju inte kameraskygga i alla fall. De har nog blivit vana vid att jag ständigt smyger fram med kameran när de leker :)


Sen satt de ju inte stilla så länge, men vad kan man begära ;)

Efter första dagen på dagis på länge kan man tro att de skulle ha sprungit av sig lite energi, men just nu är det kapplöpning här hemma och det är väl bara en tidsfråga innan någon av dem snubblar och ramlar. För min del ska jag börja med middagen nu, idag blir det spagetti och köttfärssås, enkelt och gott och det var faktiskt länge sedan vi åt det här hemma nu. 

Vad är era favorit-vardags-rätter?

2 kommentarer:

  1. Men såna söta linslusar du har i ditt kök, ska bli kul att låna dom i morgon det ser jag fram mot. Vardagsrätter ja...just nu har vi mikron i hallen så det blir soppa varvat med ostmackor varje dag i stort sett. Men det är inte synd om oss alls. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men det är ju mat också ;) Tack så mycket för hjälpen igår! Kram

      Radera