måndag 14 april 2014

Ett lyckat kalas

Trots en del bortfall på grund av sjukdom blev det ett väldigt lyckat kalas för lilleman igår. De lekte bra tillsammans, Anton fick fina presenter och alla verkade gilla det som bjöds (korv med bröd och senare glass).

Innan gästerna anlände var förberedelserna i full gång och alla hjälpte till som ni ser.

 
 

Sedan var kalaset i full gång med paketöppning, lekar, bus och en massa godsaker. 


 Jag tror att min lille älskling är nöjd med sitt kalas. På torsdag är dagen D då han faktiskt fyller hela 4 år nästa helg blir det lite släktkalas för vår lille prins. Man fyller ju bara en gång och året och då ska man ju firas rejält eller hur?! :)

Nu kickar vi igång denna nya vecka. Denna vecka ska vi iväg och köpa garderob (det blev ju aldrig av förra veckan), dessutom ser jag fram emot en långledighet och födelsedagsfirande! Hur ser er vecka ut?

4 kommentarer:

  1. Det ser ut att ha varit ett bra kalas med mycket gott. Och jag förstår att Anton var nöjd. Men en sån liten söt städerska ni har fått, är det hushållsnära tjänster mån tro. Ses på onsdag. Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, hon var inte billig men det var det värt. Du ser ju hur avancerad städning hon gör ;)
      Kram

      Radera
  2. Hahaha hon tränar för Blåkullaresan ser jag! Kvast är ju omodernt.../Puss på er! mammamia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men det är klart hon gör, varför tänkte jag inte på det?! ;)

      Radera