torsdag 17 april 2014

Hipp hipp hurra

Idag firar vi en födelsedag i det här huset. Min stora kille fyller hela 4 år och på de senaste månaderna har det hänt så mycket i hans utveckling så helt plötsligt har jag en stor kille här och inget småbarn längre.


 
 

Jag kan inte fatta att det redan gått 4 år sedan han kom till oss. De åren har gått supersnabbt samtidigt som det känns helt självklart att han ska vara här med oss och att han har varit här för alltid. Tänk att för 5 år sedan var jag singel och hade ingen aning om det underbar som väntade. Nu har jag en 4-åring, en 1,5-åring, en underbar sambo och vi håller på att renovera vårt andra hem. Vi kan ju konstatera att vi inte har legat på latsidan direkt :)

Ett stort stort grattis vill jag säga till min älskling på hans födelsedag. Jag hoppas att du får den bästa dagen och vi älskar dig mer än du någonsin kan ana.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar