fredag 20 december 2013

Att ha tur flera gånger på samma dag!

Jag följer en del bloggar och ibland, särskilt nu i december så är det ganska vanligt med tävlingar på dessa bloggar. När jag hittar något jag verkligen vill ha så brukar vara med och tävla och genom åren så har jag haft ganska mycket tur (eller skicklighet kanske, eftersom många tävlingar kräver något av mig som en motivering, ett julklappsrim eller liknande). 

Denna veckan hade jag tur två gånger och båda vinsterna dök upp idag. I den ena tävlingen vann jag produkter ifrån Leilas General Store och i den andra så vann jag en helt otroligt fin pläd ifrån Nyblom Kolléndenna underbara bloggen.






Gissa om det var en rolig postdag idag :) 

Nu ska jag upp och kika på vad kakelsättaren har hunnit med idag. Har faktiskt inte hunnit det tidigare, gubben har varit på julfest på jobbet och barnen har varit överallt i eftermiddag och kväll! Men nu sover de och gubben är hemma i skapligt skick och sitter just nu i soffan och väntar på mig! Jag råkade visst förbjuda honom att gå upp och kolla på dagens badrumsarbete utan mig ;)

Hoppas ni har en mysig fredagkväll, börjar ni julledigheten nu?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar