söndag 17 november 2013

Den glade snickaren

I detta hus finns inga arga snickare, här är de bara glada och de dansar till och med :)

 
 

Godmiddag på er!

Här har i alla fall jag haft en seg start på morgonen. Jag fick lite sovmorgon och sedan jag gick upp har jag inte gjort många knop! Tvättmaskinen går för fullt i och för sig och jag har hunnit med ett trevligt spontanbesök från goda vänner :) Men nu är det nog dags att göra mig i ordning litegrann för snart ska vi hem till farmor och farfar för lite födelsedagsfika för farfar/svärfar som fyllt år. Dessutom ska vi se ifall vi får med oss Anton hem därifrån. Han har nämligen sovit där i natt för han ville absolut inte släppa farmors hand igårkväll när vi skulle skiljas åt efter en trevlig middag ute på Harrys.


Idag håller den glade snickare i detta hus på att sätta upp väggen/dörröppningen till Antons rum samt drar el i väggen. Har jag sagt att han är duktig min gubbe?! Annars säger jag det nu, jag är så stolt över honom för allt han gör för sin familj :)


Nu måste jag sätta fart, jag har en mamma som måste fixas till och ett kök som jag knappt ser under allt stök!

Hur spenderar ni er söndag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar