onsdag 2 oktober 2013

Tur-gumma

Godmorgon!

Det är ju inte varje dag som man får en kommentar från en av Sveriges största inredningsbloggare på ett av sina inlägg, men det fick jag igår och inte vilken kommentar som helst utan jag hade visst vunnit något igen :)


Klicka på bilden för att komma till tävlingsinlägget på trendenser.se

Och detta är vad jag skrev för att vinna:


Så den här dagen börjar på bästa sätt känner jag nu. Tack snälla Frida Ramstedt och Ellos, detta kommer väldigt lägligt inför inredning av övervåningen :)

Nu väntar frukost och dagislämning. Vi hörs senare!

4 kommentarer:

  1. Grattis! Jag såg det igår kväll på bloggen :-D kram från mammamia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack, vinsten kommer ju lägligt :) Kram

      Radera
  2. Åh vad kul! GRATTIS! duktig du är!
    Det kommer bli så snyggt på er övervåning, du är superduktig!
    puss Vickan

    SvaraRadera