tisdag 1 oktober 2013

Morgonläsning

Idag är det tisdag och det innebär dagisdag för min lille kille. Oftast säger han på morgonen att han inte vill gå dit, men det ändrar sig snabbt så fort vi kommer dit. Jag är så glad att lämningen äntligen går bra nu, det var tufft i ganska många veckor där i augusti, men nu funkar det som sagt jättebra!

Idag laddade han upp inför dagis med lite frukostläsning i form av en leksakskatalog! Så nu har vi redan börjat skriva på önskelistan till jultomten, det gäller ju att vara ute i god tid ;)




Nu är det bäst att fortsätta morgonbestyren här så vi hinner i tid till dagis. 

Senare idag tänkte jag visa er lite hur jag tänker kring inredning i barnrum. Det är mycket där mina tankar är just nu och jag har mycket klart i mitt huvud hur jag vill ha det. Nu gäller det bara att få ner känslan i ett moodboard så inredningen inte blir så spretig när vi väl är där!

Så kika in senare så hoppas jag att ni får en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Hoppas att han har sovit gott efter lekdejten men farmor och farfar i går kväll och att det blir en kul dag på dagis. Ja det är ju bra att vara ute i tid till jul, tomten har ju mycket att stå i. Kram till er.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är ju aldrig fel att vara ute i god tid! Han satt i soffan i morse och grät för att han saknade farmor, så det var nog uppskattat igår :) Kram kram

      Radera