torsdag 3 oktober 2013

Lite höstfint

Antingen så är jag en grym godnattsage-berättare eller så har jag en väldigt trött familj! Vid kvällens sagostund lyckades jag få samtliga familjemedlemmar (utom jag då såklart) att somna. Mathias vaknade dock till igen men jag tror det blir en tidig kväll för honom! Ni vet ju hur det är med en manlig förkylning...


 

Idag har vi haft en jättefin höstdag och efter dagis idag var Anton och jag ute i trädgården för att städa upp och göra fint. Vi planterade blommor, plockade äpplen och päron, sopade trappan, tog in olivträdet och satte in trädgårdsmöbler i garaget! Sedan avslutade vi såklart dagen med en mumsig äppelpaj!

Nu ska jag skynda mig ut till min käre sambo så vi hinner umgås lite innan han somnar igen.
Hoppas ni har en mysig höstkväll!

2 kommentarer:

  1. Vad mysigt ni har det, hoppas förkylningen ger med sig snart. Duktig kille som hjälper till så bra och så söt sen. Kram och natti natti.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det hoppas jag med! Thias manliga förkylning är inte att leka med och Stella sover jättedåligt just nu :( Japp, både söt och duktig är han min lille älskling! Kram och natti

      Radera