onsdag 2 oktober 2013

Froggie



Mitt i all vinst-yra där så höll jag på att glömma bort att jag hämtade ut ett spännande paket igår!
Vi har blivit med padda och det lilla jag har hunnit testa den så är jag supernöjd!
 



Det var alltså detta som vi beställde i söndagskväll och det är något vi har gått och funderat länge på ifall vi behöver/vill ha! Men det ville vi alltså och från vi bestämt oss så tog det två dagar innan vi hade den hemma, underbart!

Nu är ju bara frågan vem som vinner kampen och får använda den mest :)

Nu sover barnen snart och jag ska strax äta en sen middag. Jag missade middag med familjen tidigare eftersom jag var på en välbehövlig massage, så nu känner jag mig helt mörbultad i hela kroppen, men det kommer kännas mycket bättre imorgon.

Hoppas ni har en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar