tisdag 27 augusti 2013

När familjen är för långsam...

 

 Idag var tydligen resten av familjen för långsam, eller vi hade för gott om tid innan dagis, eller så var det helt enkelt någon som vaknade för tidigt! För just nu ligger min lilla tröttis och sover i sin stol i väntan på att vi ska följa med storebror till dagis :)

Godmorgon på er!

Hoppas ni har det bra!? Min förkylning börjar bli bättre och febern gick tack och lov över snabbt. Helgen har vi spenderat på ön där Mathias har gjutit ett betongfundament för att fixa till den väldigt sneda bryggan. Söndagen hann vi med en lekdejt och lite lunch hos Antons kompis Matilda innan vi åkte vidare mot kusin Leias 4-årskalas. Så det har med andra ord varit fullt upp hela tiden!

Igår hade jag en sån där supereffektiv dag när jag prickade av flera saker från vår alltid lika långa att-göra-lista, sånt känns ju alltid skönt! Idag väntar alldeles strax dagis för lille herrn och jag har några samtal som jag måste ringa under dagen, förhoppningsvis leder det till något bra i framtiden för min del :)


Trevlig tisdag på er!

2 kommentarer:

  1. Tröttis och sötis, det kanske blir så om man går upp för tidigt. Kram till er.

    SvaraRadera