onsdag 28 augusti 2013

Vardagslyx på en tisdag

Godkväll!

Idag har det som vanligt varit full rulle, mest med det vardagliga. Laga middag, storhandla, betala räkningar och sånt kul har jag roat mig med idag, men sånt måste ju göras det också!

Just nu har min kreativa ådra fastnat lite vid datorn. Jag sitter nämligen och fixar med en grej som jag hoppas ska underlätta för vardagsplaneringen i denna familj. Nu när jag är föräldraledig känner jag att jag saknar att skapa och vara kreativ, jag sitter ju inte och gör sådant dagligen längre. Därför sitter jag nu här och ni ska få se resultatet senare, jag lovar :)


Igår kväll däremot gjorde jag något helt annat! Då hade jag fina Linda på besök för att titta ifatt på några avsnitt av Real Housewives Of Orange County. Man bara måste ju älska den serien, har ni sett den? När vi kom på för några veckor sedan att vi båda följer serien var vi ju bara tvungna att titta tillsammans. Som sällskap hade vi en flaska vin, en massa olika ostar och ett gäng kex, kan det bli bättre?!


Ser ni förresten någonting nytt på någon av bilderna?? Imorgon ska jag visa er vad jag äntligen har fått på plats!

 Nu ska jag lägga sista handen vid mitt lilla kreativa projekt innan det är dags för sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar