söndag 21 april 2013

Nytt i köket



Något jag fick med mig hem från vår lilla förmiddagstur är dessa fina blommor. Rätta mig om jag har fel, men jag tror det är nejlikor va?! Jag aldrig köpt hem dessa förrut, oftast blir det tulpaner, men jag tyckte de gjorde sig jättefina på köksbänken i mina ljuslyktor/vaser.

Just nu ska jag försöka få båda ungarna att sova en stund. Anton sov väldigt kort (och konstigt) tidigare så han behöver nog sova en stund till och lilla fröken är definitivt trött! Om jag lyckas nu ska jag själv lägga mig i soffan och vila en stund. Två nätter av dålig sömn och snoriga barn sätter sina spår!

Jag tänker hålla er på sträckbänken lite till med del 2 av Antons kalas, bara för att ;)

2 kommentarer:

  1. så det blev lite nejlikor, så fina! :)
    Lite färska, fräscha blmmor gör så mycket i hemmet!
    Puss

    SvaraRadera
  2. Ja, såg ju blommorna som damen kom ut med när vi stod och pratade och tyckte de var fina :) Puss

    SvaraRadera