söndag 21 april 2013

Antons kalas - del 2


God kväll på er!
Här har vi en underbart solig vårdag och jag lovade er ju att visa resten av bilderna från kalaset igår. Jag förstår att ni säkert har gått och väntat och längtat och hållit ett öga på bloggen hela dagen i spänd förvänta, så nu äntligen är det dags för sista delen av Antons kalas!

Efter (de flesta) kalasgäster åkt hem tog vi alltså en cykeltur ute i trädgården. Anton var jätteduktig och lyckades trampa runt några gånger. Jag tror han kommer få koll på det där ganska snabbt. Även Johan och Frida passade på att testa vrålåket ;)


 

Kvällen avslutades med pizza och hoppgunga. Båda var väldigt uppskattade, hoppgungan av Stella och pizzan av oss andra. 



Idag har vi ju köpt lite tillbehör till cykeln, så de måste ju testas snarast också! Mathias har varit på övervåningen hela dagen och rivit och nu väntar en slapp kväll i tv-soffan. Båda ungarna sover och jag tror det kanske blir senaste avsnittet av Revenge på vår tv ikväll. Har ni sett den superbra serien? Jag och Mathias är hooked i alla fall!

Kram på er och hoppas ni får en mysig avslutning på helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar