torsdag 25 april 2013

Busy busy


Här har det varit full fart några dagar nu och jag har inte haft tid eller ork att blogga.

Mathias haft haft fullt upp på bygget och igår var sugbilen här för att ta bort all fuktskadad isolering på vinden! Thias jobbade hårt för att allt skulle flyta på bra och idag är han helt slut! Men nu är det gjort i alla fall och fuktskadan var inte så farlig som vi trodde tack och lov!

Själv har jag haft två hektiska jobbdagar och dåligt med sömn på nätterna så min energinivå har legat på noll! Men för att ni ska se att jag lever så bjuder jag på en bild tagen i farten på väg till jobbet igår morse.

Hoppas ni alla mår bra!

2 kommentarer:

  1. Ja det var full rulle på allen 28 i går, fika, mat, och full markservice. Och sen dom två små trollen som gjorde farmors dag inte att förglömma, mysiga är dom två. Tack för lånet.

    SvaraRadera
  2. Tack själv för all hjälp!

    SvaraRadera