tisdag 12 februari 2013

Snö igen


Igår kväll var jag hos kiropraktorn med min onda rygg. Han hittade lite som han tyckte var värt att vrida, knäcka och räta ut! Jag gick därifrån rakare än jag kom dit men idag är jag öm. Men huvudsaken är ju att det känns bättre och även om jag har ont så känner jag att det är "ett bra ont". Nästa vecka ska jag tillbaka på återbesök, vi får se vad han säger då. Det jag ska göra nu är att träna upp min bålstabilitet, så idag har Mathias varit och köpt mig en balanskudde som jag ska stå på 20 minuter om dagen. Efter att jag provat väldigt kort tidigare kan jag konstatera att det behövs, jag har inte mycket muskler kvar där efter två graviditeter!



Ute har det snöat hela dagen och jag bara önskar att det kunde bli varmt och barmark snart!! Någon mer som är trött på snön och längtar efter vår??


Nu, förbereda middag till dessa sötnosar (eller en av dem i alla fall). Sen ska vi förhoppningsvis sälja några lampor som vi har ute på annons just nu. Kanske även en soffa senare i veckan, håll tummarna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar