torsdag 14 februari 2013

Grattis älskling


Idag fyller min största älskling år och när Stella väckte mig kl 6 i morse väckte jag även Anton och vi smög ut i köket för att fixa frukost till pappa. Eller smög och smög, här behövt inte smygas, han skulle inte vakna om en orkester marscherade genom sovrummet ;)






Han blev glad för uppvaktningen och dessutom fick han ju lite frukost i magen innan jobbet (vilket inte är så vanligt). 

Idag är det ju torsdag och torsdagar är dagis-dag, så nu har vi lämnat Anton och har kommit hem igen. Undrar just vad jag och Stella ska hitta på idag? Just nu verkar det som om hon vill sova, inte mig emot, jag har några tidningen jag skulle vilja läsa :)

2 kommentarer:

  1. Ni är ju för mysiga hela fam, Kram

    SvaraRadera
  2. Vi ber att få skicka en grattis-hälsning från oss här i Jenny till "födelsedagsbarnet" - Ha en riktigt bra dag, och fira åtminstone lite!
    Ta hand om Er

    SvaraRadera