söndag 10 februari 2013

Frisörsalong

Det är vad vi har haft här ikväll! För första gången i mitt liv skulle jag klippa hår och dessutom på en 3-åring som har myror i baken ;) Men det gick bra, över förväntan och det ser till och med rakt ut! Mycket tack vare Rorri Racerbil på mobilen! Så här blev resultatet, vad tycker ni?




Ni minns väl hur han såg ut innan??



Ser ni förresten att grimas-åldern har inträtt :)

Har ni lagt märke till bulan/blåmärket i pannan?? Det lyckades han få förra veckan när vi skulle gå in på dagis och han snubblade och slog huvudet i husväggen... Jag fattar inte hur de lyckas!? :)

Helgen hos mormor har gått superbra och jag tror att lill-killen gärna vill tillbaka dit flera gånger!! Nu sover han sött. Jag ska ta en dusch, ta hand om tvätten och sedan sätta mig i soffan och slänga ut några annonser på blocket!!

Trevlig kväll på er!

1 kommentar:

  1. Har ni skrämt det lille barnet, han ser ju helt chockad ut!? Haha!

    SvaraRadera