onsdag 13 februari 2013

Gladfis


Så här rosig om kinderna, söt och glad var min lilla fröken när hon vaknade nyss. Så glad är hon förresten oftast när hon vaknar, vår lilla solstråle!

Har inte så mycket att rapportera om idag, vi leker, myser och slöar bara! Så här har vår dag sett ut hittills!

 


Jo, förresten! Jag pratade med min chef nyss och nu är det bestämt att jag ska börja jobba två dagar i veckan om ungefär en månad. Det känns jätteskönt att komma igång igen och träffa kollegorna, eleverna och slippa passa mat- och sovtider :) Så klart älskar jag att vara hemma med mina båda troll också, men jag behöver också få vara Jenny och på detta sättet blir tiden jag är på jobbet nästan lite som egen-tid, märkligt eller hur?! :) Nu kommer jag ju få lite av varje och jag tror det är bra för mig, för familjen och för barnen!!

Nu ska jag gå och hjälpa Anton bygga järnvägsrälsen. Jag hör hur han blir förbannad emellanåt när bitarna är svåra att få ihop, undrar vem han har fått sin korta stubin efter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar