lördag 9 juli 2011

Trodde det skulle bli en lugn kväll...

Men icke... Jag nattade Anton kl 19, han somnade som en stock och jag gick ner och duschade! Strax efter jag kom upp igen och när jag precis skulle sätta in min mat i ugnen vaknade han och hade feber. Nu har han fått panodil, en massa vatten och vi har tittat på Byggare Bob igen. Efter mycket skrik och ålande sover han nu igen och jag har äntligen fått in min mat i ugnen!!

Han hade bara 38,3 så jag hoppas inte det blir värre och jag hoppas att han sover resten av natten nu!
Trevlig lördagkväll på er :)

2 kommentarer:

  1. Illa med feber och sjukdom.
    Nu testar jag att kommentera, men det ser inte alls ut som vanligt
    och jag kom inte till "stället" på vanliga sättet.
    Hoppas Din "gubbe" snart är gammal nog för att inse sin begränsning i festsammanhang,
    då behöver Du ju inte undra kring i vilket skick han dyker upp;)

    SvaraRadera
  2. Bra att det verkar funka att kommentera nu :) Jag håller med dig, han borde lärt sig sin gräns vid det här laget...

    SvaraRadera